vrijdag 24 september 2010

Oilily Nagels

Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht (nieuwbouw) en over 1.5 jaar is het dan zo ver, dan gaan wij samen wonen.
Ik ben gek op gezellige en vrolijke dingen en ik ben druk aan het sparen voor een servies bij Douwe Egberts:

Het Oililyservies

Nu heb ik daar natuurlijk heel veel Douwe Egbertspunten voor nodig. Dus als jij deze hebt en jij ze toch niet nodig hebt mag ik ze dan hebben?

Nu hoort bij een Oililyservies natuurlijk ook Oilily Nagels.

Ik heb de kleur:'Mom's Chiffon' van de collectie 'Immaterial Gurl Collection' van 'China Glaze' gebruikt.


Om de 'Oilily Stippels' te maken heb ik de 'two way nailart pen’ van 'Konad' gebruikt. Hiermee kan je heel makkelijk stipjes op je nagels aanbrengen.



Na het stippelen ziet het er zo gezellig uit:



Ik kan nu dus gezellig thee of koffie drinken uit mijn Oililykopje met passende nagels.

4 opmerkingen:

  1. LEUK!!!!!
    Dan kom ik in je huisje "high tea" doen met je Oilily servies ;)
    Gezellie!!!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja natuurlijk verwacht ik dat je komt'High-tea'en?" hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeeeej eindelijk hoor je ook bij het groepje idioten dat zit te bloggen over nageltjes! Leuk leuk leuk :-)
    Als ik bij je kom buurten zorg ik er ook voor dat mijn nagels matchen bij je servies.

    BeantwoordenVerwijderen